torsdag 7 juni 2007

Citat....

Han är frukost på bilden, men russin i filen så då är han glad...

Idag på morgonen då Pappa ropade till Mamma från toaletten så ropade Oliver också. Han sa:
-"Ja svara inte, jag har ingen tid idag!!". Sen sa han samma sak några ggr vid frukost också.

Igår då vi grävde upp buskar på tomten han hjälper till med sin spade. Sen säger han plötsligt:
-"Vänta vänta vänta, du inte ramla Pappa", sen efter några andetag "Ingen fara Pappa" för att lugna mig så att jag inte var rädd.

Någon vecka sedan då vi gick till bilen och Pappa ville att han skulle skynda sig och sätta sig på sin plats så säger han: "Lugn lugn lugn, du lugna dig Pappa".

Han ville se på Pingu nån dag och då Pappa öppnar luckan för att lägga ner skivan så rusar han fram och säger: "Vänta vänta vänta vänta, jag stänga, jag stänga." Sen då han kommer fram så håller han ut handen mot mig och säger: "Akta!! Akta!! Du akta dig du inte klämma där." Och pekar ner i hålen på skivan. Sen trycke han in skivan och håller handen för luckan, sen tar han ner handen.

Inga kommentarer: